Prekės kodas: KX4763
Turimas kiekis: Pristatymas apie 5 d.d.
Šeimos žaidimas, kuris leis patirti nuostabių nuotykių. Vaikštinėdami po miestą sutiksite draugų, rasite paslėptų praėjimų, o aptiktos užuominos leis jums pasiekti savo namus. Tačiau būk atsargus, nes už kampo gali tykoti šuo arba varna...
Žaidėjai imasi mažų kačių, kurios po nerūpestingo žaidimo užmigo sunkvežimyje, o pabudusios sužinojo, kad buvo nugabentos į nežinomą vietą, vaidmens. Žaidimo tikslą atspėti nesunku - joms reikia rasti teisingą kelią namo. Katės gali rinktis iš dviejų veiksmų - ieškoti maisto arba ieškoti namų, arba bent jau išsiaiškinti, kokie yra namų požymiai. Pakeliui namo joms gali tekti kovoti mūšyje arba susidurti su nesėkmės kortomis, tačiau viskas baigsis gerai, nes juk katės visada krenta ant keturių.
Apie katiną, patekusį į bėdą - tai gražiai iliustruotas šeimyninis žaidimas, kuris moko empatijos ir ugdo pastabumą bei susikaupimą. Tai bus puiki dovana kačių mylėtojams.
Autorius: A:Shigehiro Ariizumi
Iliustracijos:Bartłomiej Kordowski
Pagrindinės žaidimo stiprybės:
- populiari ir grakšti tema,
- gražios žinomo iliustratoriaus iliustracijos,
- įvairūs žaidimo variantai (galimybė įvairiai išdėstyti lentos plyteles).
Ką jis kuria:
- įsijautimas,
- įžvalgumą,
- dėmesingumas.
Pakuotės turinys:
- Komplekte yra 16 lentų,
- 18 žetonų,
- 4 pėstininkai,
- 38 užduočių kortelės,
- instrukcijos.
Greitoji taisyklių versija:
1. Keliaukite su katinu po apylinkes ieškodami jo namų.
2. Žaiskite Sėkmės kortelėmis ir padėkite savo katinui.
3. Žaiskite Sėkmės kortelėmis ir šiek tiek paklaidžiokite.
4. Kas pirmas pasieks savo namus - laimi.
Lentos matmenys: 10,4 x 10,4 cm x 10,4 cm
Užduočių kortelės matmenys: Užduoties matmenys: 8,8 cm x 5,8 cm.
Žetonų matmenys: 1,5 cm: Žetonų matmenys: 3,7 cm x 4,1 cm
Pakuotės matmenys: 21 cm x 13,9 cm x 3,8 cm